Saturday, July 31, 2010

EBM Ummi Kembali Gembira

Salam...

Ingat tak dulu ummi pernah beritahu kekalutan tempat penyimpanan stok EBM Ummi..Dah tiada ruang hinggakan stok-stok minggu lepas ummi terpaksa letakkan di ruang bawah peti ais sebabnya memang ruang di atas sememangnya sudah penuh..huhuhu..

EBM: "Sesak..sesak..tolong!!"

Setelah puas berbincang dan memujuk suami tersayang akhirnya impian ummi terlaksana..Peti ais baru ke 'deep freezer'...Akhirnya, kami sepakat untuk membeli sebuah peti ais baru yang mempunyai ruang yang lebih besar daripada peti ais lama. Pemilihan pembelian peti ais baru ini adalah yang terbaik untuk kami setelah dikira dari segi penjimatan kos elektrik dan ruang di rumah.

Pelaburan yang berbaloi:-)

Ruang yang luas untuk stok EBM ummi..
Ummi SUKA!!

Hadiah percuma daripadaTOSHIBA
Terima kasih:-)

Jangan salah faham ya ibu-ibu..bukan niat ummi untuk menunjuk-nunjuk..Tidak, cuma ummi ingin berkongsi kegembiraan ummi mendapat sesuatu yang ummi idamkan. Bukan untuk kesenangan duniawi ummi tetapi untuk kesenangan dan penjimatan kami sekeluarga. Dengan pembelian sebegini, ummi rasa ia agak berbaloi melabur demi masa depan EBM permata hatiku, lebih jimat daripada membeli susu formula untuk permata hatiku selama 2 tahun.

Setelah beberapa jam menunggu akhirnya masa yang ditunggu sudah tiba. EBM ummi ditempatkan di tempat yang lebih selesa..hehehe..

Menunggu masa untuk digunakan
Disusun mengikut tarikhnya:-)

EBM lagi..

Ummi sangat bersyukur dengan kurniaan ALLAH s.w.t kepada ummi. Rezeki ini tidak akan ummi sia-siakan. Ia sangat berharga buat ummi walaupun setitis jua.

'Storage bag' ummi dan botol 'Bumble Bee' ummi sudah kehabisan. Lantas, ummi membuat pesanan lagi melalui enjostbreastfeed..2 'storage bag' Joy Angel dan 2 'storage bag' Autumz..Suka sangat barang yang dipesan sampai pada hari yang sama dengan peti ais.

Tak sabar untuk menggunakannya

Hasil pagi hari ummi di 'storage bag' Joy Angel

Ummi bersyukur, doa ummi dari saat ummi mengandung dimakbulkan ALLAH. Niat ummi untuk susukan Harith secara eksklusif selama 6bulan telah tercapai dan kini niat ummi untuk menyusukan adik selama 2tahun harap tercapai dengan izinNYA.


Tazkirah: Moga usaha ummi yang diiringi dengan doa tercapai jua.

Justify Full

0 comments: