Monday, December 6, 2010

A Gift For My Self:-)

Salam semua..

Maaf sangat andai telah sekian lama ummi membiarkan ummiNH ni bersarang dengan sarang labah-labah dan sarang semut..(sarang semut..sedap jugak tu..hehehe)

Melalut sudah ummi..InsyaALLAH, ummi akan cuba menulis seberapa banyak entri pada hari isnin yang indah ini memandangkan banyak topik yang hendak ummi kongsikan bersama peminat semua..hahaha...ada kah peminatku..???

Ummi mulakan entri dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim..

Khamis lepas, 2 Dis 2010..genaplah usia ummi 28tahun..alhamdulilah, ummi sangat rasa bersyukur ke hadrat ALLAH kerana memberi kesempatan kepada ummi menambahkan lagi jangka hayat ummi di dunia sementara ini.

Hadiah yang tidak ternilai untuk ummi sudah semestinya kebahagiaan yang ummi miliki bersama keluarga tercinta iaitu suami yang amat ummi cintai dan permata hatiku..kakak dan adik yang sangat ummi kasihi.

Ummi berharap sangat kebahagiaan yang ALLAH pinjamkan ini akan kekal selama-lamanya..Andai ALLAH mahu menguji keluarga ummi, ummi berdoa agar ujian itu mampu ummi sekeluarga hadapinya.

Dan...bersempena usia ummi yang semakin meningkat ini..yang ke 28 tahun ini..ummi terasa mahu menghadiahkan diri ummi sesuatu yang sangat ummi idamkan sejak bertahun dahulu..Jujur, ummi sangat menginginkannya..cuma memikirkan harganya agak mahal, ummi terpaksa lupakan..tetapi, tiba-tiba ummi berdetik.."Apa salahnya andai ummi membelinya sebagai hadiah hari lahir ummi..?A gift for my self...."

Makanya, inilah dia...hadiah yang ummi sangat idam-idamkan selama ini..memang rasa macam mimpi bila dapat memiliki dan memakainya...(Maaf ya semua, ummi memang obses sikit dengan benda ni..hehehe)








SK-II Facial Treatment...best sangat, terima kasih abang sebab sudi melayan kehendak isterimu ini..kebetulan sekarangkan barang-barang semua tengah jualan hangat..so, agak mampulah untuk ummi membelinya..best. Nantikan perubahan wajah ummi, adakah akan se'crystal clear'...mmm...????


Ummi: alhamdulilah, rezeki ALLAH...

2 comments:

nani syafiqah said...

wow
nnt i dok uma u
i nk abeskan
haha

Unknown said...

hahaha..u takkan smpai ati pnye..u kan adik yang baik..hehehe